პრეზენტაციის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
||||||
საინტერესო შესავალი
|
უინტერესოა
|
ტრაფარეტული
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
||
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია, განმარტებას მოითხო
|
ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია
|
ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია
|
||
საუბარი
|
გაუგებრად საუბრობს
|
იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით
|
||
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები ულოგიკოა
|
ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
||
აუდიდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
||
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს
|
იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს
|
||
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის გამართული
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
||
No comments:
Post a Comment